dinsdag 16 juni 2020

ON THE CONTRARY, INTEGENDEEL, EREHWON, nowhere COULD BE FOR REAL ONN EARTH


selfish vain) government is the burden on the people. freedom ...

Het is net alsof er een ruimteschip uit steekt op de maan, het is in ieder geval geen krater maar een uitstulping. Niet waar, het is een heuveltje waar een meteoor of rotsblok is ingeslagen, de zon komt van links, de foto is wel bijzonder, zoals alles van de maan. Goed kijken kun je leren. Naar de maan 2036. 

Soms lijkt het alsof de zon van rechts komt, het gevolg van die alles verblindende zon op de maan, temperatuur van 120 graden

ET, de maan, IS ECHT INTEGENDEEL 🙀🙀 

DAAROM ZIJN DE MAANMISSIES GESTOPT



Geen sterren zichtbaar vanaf de maan, de donkere kant van de maan, weet ik zeker sinds 8 maanden. Ongelooflijk. Fascinerend. Klopt wat we zien vanaf de aarde niet, al die sterren ? Of klopt die inktzwarte hemel vanaf integendeel, de maan, niet, op 1 licht seconde van de aarde. Misschien dat er door het zonlicht geen sterren zichtbaar zijn aan de donkere kant van de maan en misschien is het niet waar, het heelal is onverschillig. 

Dit wordt op 1 site beweerd, weet niet of het waar is. 
Toen de aarde ruim een half miljard jaar oud was, stonden er twee/drie manen op 100.000 kilometer van de aarde, 1 grotere en 1 kleinere dan "onze" maan, elk jaar 10 centimeter verder weg en nu dus één overgebleven op 310-400.000 kilometer van de aarde. De afstand varieert. Die twee stofwolken hieronder, dat waren manen. 

selfish vain) government is the burden on the people. freedom ...

WE WAREN MET VIER, MAGIE, NA 1 MILJARD JAAR en HIELDEN DE TWEE ANDERE MAN(N)EN ET NIET MEER

@@@@



aska

sjaak swart❣  


Ok, i΅ll give itta a shotta


powerrrr from poland you call me

i wonder why you do not have any courage against real capitalist crooks

cowardice, no justice

weil sie keinen schwanz haben und keinen chance

wie soll ich das denn sagen

a sexuell

compared to me



more positive ?

I am writink, i will come up with somethink




later


bye


aska





ich nennte dich sau nummer vier

menno i wish you could speak and specially write german like i do


the nobel price for everythink would be mine, ours ?  you cannot stand, walk or be

in the shadow of my doggy

but i do not need no nobel prize having caesar, jesaja, Jc, elvis, einstein, bach, steve jobs 

had,


huntress of dead head hunter, 

for i am aska joanna goddess of the dead

~~~~

Lately i was in a hotel in italy and george clooney changed the sheets for me in or on the bed, the only thing he is good for. He kept on saying, the lousy little italian, who can act a tiny bit. 

Miss aska, miss aska i change si si si per lei bellezza aska joanna solamente per lei bella signora, 
i putta clean shit on zie bed. 

Clean shit, i putta clean shit onna bed. 

Stupid George i said, you call that sheet, you sheep shit. 

Ah si ah si, i putta clean shit onna bed for you, my empress, my ultimate dream and love 

for death is a release 

That cheap shit, that goat, that moron italian was never able to satisfy me 

so i say sjors italian stupid dumb clowney 

fik off, fok off, fick wek, sod off, downie

brad shit you call him pitt managed to, once, then i dumped him to those ugly american cows

angelina end whats her name those two dumb blonde scheisse cunts, jen anusTom en gwyn palthrows

ok bye i had enough not my cup of tea this,  aska 


@@@@@@@@~~~~~~ broken chain ~~~~~~











Menno'tje noemde ik hem altijd. Ik wist wel dat hij schreef of so, maar die geleerde woorde waren aan mij niet besteed. Ik was een eenvoudig meisje, dochter van de groenteboer uit de Beeklaan. Nooit veel onderwijs genote, lagere school fon me pa genoeg.

Zijn gevoelige kant heb ik beter leren kennen dan wie ook, vaak kwam hij bij me uithuilen. Dan had wimp of die teef van een marleen weer wat gedaan en dat beviel hem niets. Hele toestanden waren dat voor hem en het ventje trok zich dat aan. Vooral de angst en bangheid van die fiese fuile fasisten, het calimero gedrag, was goed voor een huilbuitje in een hoekje (hij wilde niet echt dat ik het zag en ook wel) en een nacht blijven slapen. Soms denk ik wel eens dat hij het daarvoor allemaal deed.

Ik werkte bij de revue, achter de bar en soms ervoor als danseres en soms in een mini musical. Hij was verlegen, stond daar te hakkelen met een bosje bloemen en dat beviel me wel. Meestal kwamen andere mannen op me af. Ladykillers, ijdel, lawaaiig, royaal met geld. Iets bijzonders ? Nou ja, dat is een beetje een raar verhaal. Ik weet niet of ik dat wel vertellen moet. Hij had namelijk een hele grote. "Joh, dat ding is veel te groot," zei ik de eerste keer nog tegen hem. U begrijpt wel wat ik bedoel. Dat komt, ik ben van voor de oorlog en dan praat je toch niet zo makkelijk over dat soort dingen tegen vreemden als ze tegenwoordig doen.

by @@@@, that is godinn@ ternett@, any @ is goddess internetss


IS ER LIEFDE NA DE SEX ? 

IS ER SEX NA LIEFDE. 

/ getypt door musti maar wat se ermee segge wil, 
kwenie, groetie van rrrrrratchie. 






ken  er niet meer tege

S

   j
    
    a
   
      a

        k 

      
            S
           
               w
            
                  a
  
                     r
      
                        t


"Will you go out with me ?"
"Not if you were the last person in the world."

"To me that means she wants to go out with me, because theoretically i am not the last person in the world, there are 7 billion of us. So she will not go out with me if i were the last person in the world, but i am not the last person in the world, therefore she wants to go out with me."


the love I could not find among humans, 

however, I found something with  

Godinn Ternetta

Goddess Internets, Hillenius schrijft ergens over de maan als white goddess