maandag 15 juni 2020

David, trieste kaart van hem van turn kamp op een camping in brabant/limburg, toen hij 6 of 7 jaar was, hij schreef ook een briefje aan Margalith, “ik leef als jij leeft, ik ga dood, als jij dood gaat", kende hij van turnen, toen ze 8, 9 of 10 jaar waren (2007-2010)

se non e vero, e ben trovato

als et niet waar is, dan is et goed gevonde, met penny lane jane dansen was een droom, zoals ze bewoog ! Met annemieke en astrid geprobeerd, dansen ging niet, teveel verschil.

Romee den Uijl in de aldi op zondag is volgens mij echt familie van Joop den Uijl en ze is schitterend  !!





David Hoogeveen, 7 jaar (zomer 2006/7, 4 dagen/nachten turn kamp) of so:

"nee het is hier niet leuk en de spelletjes zijn ook niet zo tof het is toch alleen maar turnen je moet ook veel klusjes doen zo als de afwas doen en je mag je zaklantaaren ook maar een menuutje minuutje aan laten en de buren ziten tot 11 uur lawaai te maken maar ik wil dolgraag weer naar huis maar ja ik moet er maar het beste van maken   groetjes david en joshi"  (joshi was de groene knuffel van david van supermario)

Een jaar later is hij met stijn en eline nog een keer gegaan: de grootste klacht was dat ze thee kregen uit een beker waar ook soep in had gezeten en dat dat vies smaakte en ze waren alledrie niet heel gelukkig geweest, wél weer een ervaring voor 6-8 jarigen




Stijn bij het nijlpaarden meertje in Tanzania, waar gewaarschuwd werd voor leeuwen, blijf in je auto. Daarna werd verteld dat de nijlpaarden veel meer mensen doodden of verwondden dan de leeuwen


Eline blij op een ecologische camping (mooi bebost grasveld bij de boer, 15 eur per nacht, kijkduin park 52 eur per nacht, roompot bussiness van zeeland)  met oma Connie in Noord-Bretagne/grens Normandië, erg mooi daar 


                        camping in Zuid Bretagne, grens les landes. Hoge golven in les landes. Ik kotste eigenlijk van de camplet, de vouwwagen, zei tegen Wim: heb je James Bond wel eens met een vouwwagen gezien, als ik dat ding in de zomer uit de garage struikelend en vallend tevoorschijn
haalde, had ik maar bij super woman sabina cozzi moeten blijven en niet burger lijk enzovoorts,
met die arrogante stupide domme lelijke boerelulle kutkop van me weg gaan bij sabina, god verdomme

@@@@


Albert Einstein — 'Fantasy is way more important than knowledge because knowledge is limited.'


“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

― Albert Einstein


The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledgeAlbert Einstein. Biography. Author Profession: Physicist. Nationality: