zondag 3 november 2019

Peter dordregter zogenaamd directeur(tje) bij de vereniging Nederlandse gemeenten kreeg 9 maanden sabbath, vrij dus van zijn geknoer op zijn bureau, ook die 9 maanden verpestte hij

volgens Dick Hillenius, wonende aan de Kruisbeklaan den haag, overleden in 2009, bijna een buurman (moest ik om lachen).

Ook door hem ben ik zijn neef Dick hillenius gaan lezen en dat was een revelatie, plus het wonder meegemaakt dat ik 24 december 2017 twee keer langs zijn huis liep en meende hem vanuit de dood te voelen.  Hij was bij het huwelijk van Marten toonder met thera, gefilmd door Paul Verhoeven, dat overlijden van Dick Hillenius in 2009, deed ook al pijn, overleden Joop stobbelaar en bloedkanker bij Astrid en het overlijden van poes Clankie hebben bij mij het meeste pijn gedaan; ik werd er WOEST van op de krrrrengen van de ijdele ego mammon moraal dood.