zondag 20 oktober 2019

You can't help the way that you are


Afbeeldingsresultaat voor jessica haitsmaGerelateerde afbeelding


zonder bril zie ik alles wazig, min 1, https://www.youtube.com/watch?v=B1mCw_RQa-Q



https://dk.linkedin.com/in/irene-frost-christophersen-0a692724


Sabina Cozzi 
Ja, waarom gedroeg ik me tegen haar zo rot ? Kon er niet tegen dat ze beter was dan ik.


Dutch james bond eelke kleijn from 2 minute 30 seconds onwards

https://www.youtube.com/watch?v=CcRiEEdFY_8

Ook mooi, elegant en sierlijk, https://www.youtube.com/watch?v=ZeDw74WPbFM

Net voor het eerst gehoord, ambrela, migrations, 9/10




OOk heel mooi, lancana about us, 8/10, https://www.youtube.com/watch?v=YVF80y5gPyo



Wat een schitterende futuristische muziek, vais, forgetting,

https://www.youtube.com/watch?v=20pQMzXRCq0



@@@@


Met de hond Bea vernoemd naar beakaktrix na ss au, wél een enorm leuke hond, dankzij oma Margreet en opa Cg (Cornelis Gerrit van Veenendaal), helaas geen foto's van, 1970 :



De woonkamer in Italië, Varese, met mijn moeder en brother Cornelis Johannes, 1971, er staat zelfs maggi op het tafeltje ! 1 boekje van wipneus en pim is zo onsmakelijk racistisch ↙↙.



@@@@


Hieronder met de mercedes van in juni 2018 overleden Joop Stobbelaar voor de Europese School Varese, waar hij wiskunde leraar was en mijn vader leraar Nederlands, geschiedenis, aardrijkskunde, daaronder een lelijke foto van mijn pa en broer, redelijk van mij, daaronder voor de fontein op het plein van Varese, foto's van 1988 ongeveer



Fontein Varese, Noord-Italië, 1988 ongeveer
@@@@


Eerste foto uit 1974, dan met werk 1994 en tot slot een tekening, waaruit duidelijk mijn artitsjieke talent bleik, nota bene "menno" en "no men" op die tekening van sinterklaas, die ik haatte 










~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Denemarken 1980, ook hieronder, me pa (was tot 16 jaar blond, me pa !)


Eerste skivakantie in Bulgarije met Lucas van Wunnik (woont nu in Barcelona)

Met Hein Stobbelaar, zoon van de grote Joop Cornelis Stobbelaar, Js, 1980 te Bergen, Noord-Holland

Met de klas die latijn deed in Firenze, Gerrit Klapwijk naast me, mooie jongen, deed denken aan Marguẽrite, Gerrit een 7plus knapheid, Marguẽrite de 10/10, 1983

Bovenste foto naast Rene de Mey (Meij ?) zijn vader was ook bij de politionele acties indonesië, erg intelligent, legde mij in 2 minuten een ingewikkelde wiskunde som uit en dan was ik daarna 10 minuten bezig om zijn uitleg te begrijpen en dat lukte en dan was ik het ook weer kwijt. 

Europa College 1988, de foto boven is gemaakt toen ik schreeuwde "SHUT UP ! LUNATICS ! ARE YOU OUTTA YOUR MIND ! HOWLING AT THE MOON ! ze werden meteen stil, het tiental, tot mijn volledige tevredenheid, beste prestatie te Brugge. 

Daaronder me met me zalvende dominee kutkop

@@@@



Een niet zo mooie foto van Nico Bel, de blonde knappe jongen die in de camera kijkt, en tegenover hem met die mooie kop wit hemd blauwzwart jasje Marc Wilkes, die me Steve mcQueen noemde, de dame is Carolien Bodewes, ook 1.87 meter zoals ik, die ik tijdens een dans feest liet vallen "quite a way to get a lady down" merkte een engelsman droogjes op (waarschijnlijk het meest beschamende in mijn leven, een ander aangedaan). 

@@@@

Volgens mij is deze foto gemaakt door Irene Frost Christophersen, deense dame van 25 jaar (ze voelde aan als 28 jaar toen ik met haar vree, ik voelde me 14 jaar en was 23 jaar). 

Irene Frost Christophersen 1988

 Vertaalklasje stage Europese Commissie, Brussel 1989 (hij fon se profiel mooier, fan Gerrit Klapwijk geheurd, je hep een mooi profiel seitem, dus elke foto se porem weg draaie)

Vereniging Nederlandse Gemeenten 1992, onnozel corps balletje (ben ik niet, soms wel)

https://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html

ER IS EEN RELATIE MET DE MAAN EN INTEGENDEEL,

Laatste kwartier21 oktober 201914:41:37
Nieuwe maan28 oktober 201904:40:15
Eerste kwartier4 november 201911:23:38
Volle maan12 november 201914:37:24
Laatste kwartier19 november 201922:13:09
Nieuwe maan26 november 201916:07:41
Eerste kwartier4 december 201907:58:54
Volle maan12 december 201906:14:52
Laatste kwartier19 december 201905:59:20
Nieuwe maan26 december 201906:15:31