vrijdag 18 oktober 2019

ja, dat was raar, astrid leren kennen in 2011, ze was sexueel bleu, wel het mooiste hinten, achterwerk en dan dat geile duits en die verschrikkelijk mooie haupt, ik dacht meteen, ik ben 6 en zij een 8 op 10, dus dat wordt niets, we gingen uit eten en ze zei : ik ben verliefd op je, bij een strandtent en ze was mooi


maar wat wilde ik ook alweer zeggen

o ja astrid was bleu, ze was sexueel niet zo goed die eerste 3 maanden, 1 keer met alleen een jas en negligé daaronder kwam ze langs, dat was top, en toen ben ik haar op gaan zoeken bij Stuttgart, Waldenbuch, 2011, stond ze daar in haar appartement met schitterend derrière en dat even mooie hoofd erbij, ik, met marilyn monroe ? mijn droom kwam uit, astrid was matig snurkend getrouwd, en toen na babette, ik was echt lam geslagen knock out dood daarvan, die breuk na 4 maanden, wist ze me toch weer te boeien en verleiden en eigenlijk was ze super geil zoals zij me bereed en klaar kwam met die schitterende melancholische soms felle katte groene ogen
en daarna werd ze beter en beter

zelfs alsof ze van haar bleu zijn een kunde maakte 

al mijn (sex) dromen vervullen me pijpen en haar vagina boven me heen en weer

oh wat lekker misschien wil ik daar liever in en ze pijpt me

en dan met latex jurk

en hoge hakken en verder bloot

 ze liet me barbara makkelijk vergeten, vond barbie toch al een akelig verzuurd wicht