donderdag 11 juli 2019

I think he stink, stuck in reverse



Goh 😱, Aska betekent gratie in het Nederlands !


Iedereen het hare, als jessicaca iets van Zeus zou hebben, dan zou ze tegen haar ma zeggen, je hebt
gelogen, ik heb voor jou bedrogen, ik zie nu wat dat met mensen doet, ik zit hier gevangen in een aquarium en hij loopt daar potsierlijk op straat meubelen te sjouwen. We worden nu eerlijk.

Lege holle snob prada gucci, jah haaaloooo, dies waere ja dolce und gabbana jah !

Olaf weet zich daartussen te handhaven, ook daarom vind ik hem leuk.

Marguẽ
           😻😻rite

Image result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leather
Image result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leatherImage result for elvis presley in black leather



Eline vindt het stom dat ik Jessica geweldig vind, zij vindt Sabine leuker en beter, Jessica inderdaad zo'n gevangene als dr ma aan het worre, gevangen in het aquarium van de schone schijn van eigen waarde ontlenen aan merkjes, je werk, je status, niets (willen) begrijpen van een man.

Voor de meerderheid tragische sukkels, die mannen met 1 op de 500.000 of miljoen een echt foute (poetin, michael p., joran van der sloot, marc Dutroux, willem holleeder, "de neus", die overigens bij mijn weten vrouwen niet aan durfde te raken, dat deed hij niet, wel intimideren en bedreigen) en 1 op de 100.000 fout (trump, grapperhaus), die het helaas te vaak bepalen in deze wereld en other esteem, not self esteem. Denken dat bekakte beatrix bent met je aardappel in je reet of keel. 

by

Elinepine C. Highfield 

Zo'n mooi houten doosje tussen de gigantische huisraad vinden van een statig huis met daarin twee favoriete autootjes, een kever en een lamborghini, die nog heel soepel en lekker rijdt, de kever niet meer, twee snoepjes die aan het vergaan zijn, weggevreten door de tijd en een lach smurf. Ach, ach, zoiets had ik ook, zoals veel jongens. Hans Hoogeveen, slimme broer van annemieke had op zijn zeilbootje een doosje met dropjes. Jongens waren we, maar aardige jongens. 

Lappie de labrador van mijn pa (geschifte debiele hond) had op mijn mooie chique zwarte brogues van "van bommel" gekauwd in 1989, die ik gekocht had omdat Nico Bel ze ook had. Ik gaf die hond een schop en deze Lappie nu ging er kajiet kajiet blaffend vandoor. Mijn vader keek mij beschaamd gegêneerd bewonderend aan. Hein Stobbelaar kocht ze ook, fucking funeral shoes noemde hij ze. Geloof dat ik het meeste gelachen heb met Hein Albert Stobbelaar, zoon van Joop C. Stobbelaar en Afke de Vries, vriend sinds ik 4 jaar ben.

Waarom denken jullie dat ik er zo pokdalig uit zie, ik vang alle klappen voor jullie op.

'Halve maan' van Leon Doorn - 75x50 CanvasImage result for halve maanin de schijngestalte der halve maan 



Image result for halve maan

Duisternis, verlichting, volle maan






760 miljoen jaar geleden of miljaaard ik weet et niet meer verjaaaaard,

Ooit stonden twee manen aan de aardse hemel, denken Californische astronomen. Een botsing tussen de twee zou verklaren waarom de ene kant van de maan bergachtig is en de andere kant vlak.
Miljarden jaren geleden had de aarde wellicht twee manen. Een geleidelijke botsing tussen die twee zou kunnen verklaren waarom de donkere kant van de maan bezaaid is met bergen en kraters, terwijl de kant die naar de aarde toe gekeerd is juist een egaal oppervlak heeft. Tot deze conclusie kwamen de astronomen Martin Jutzi en Erik Asphaug, van de universiteit van Californië, aan de hand van computersimulaties. Zij publiceerden hun bevindingen op 4 augustus in het tijdschrift Nature
@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @

TIME FOR CHANGE: https://www.youtube.com/watch?v=b76sx-mF2Zg

08 Oliver Koletzki - Lyewaye (Hatzler Remix)[Stil vor Talent],

PLAY iT LOUD, Ettie

PLAY et LOUD iTTietittie

Kunnie we sie noggie ietsie anderie oppie die mouwie speldie

Behalve de waarheid, te pijnlijk voor eenieder