zaterdag 14 september 2019

Menno is een bedriegende belager die zijn exen, ex werkgevers en het Koninklijk huis via een blog en internet publiekelijk beledigt


Ik hield van jan zoals menno van astrid en menno heeft er van alles aan gedaan om het kapot te maken, en me voorgoed te besmeuren, ik vind het heel, heel erg.

 Ik kreeg van menno een boeket van zijn werk, had hij voor mijn deur gezet, hij had niet eens de moeite genomen het kaartje weg te halen, volgens mij expres, hij heeft daadwerkelijk iets duivels of dat probeert hij, hij vindt zichzelf grappig en dat is hij helemaal niet, maar ik kreeg dus een boeket bloemen van zijn werk "sterkte aan jou en je partner met het verwerken van deze moeilijke tijd". 

Ik begreep dat zijn vriendin goedaardige bloedkanker had, dus ik was vol van verdriet en dan zo'n duivelse boodschap, meteen weg gegooid en daarna bleef hij me lastig vallen met zeker 100 sms en e mail, heb bewijs van 40, maar veel weg gegooid en eigenlijk heeft hij me sinds augustus 2016, toen onze relatie al 3 maanden over was, tweemaandelijks met een mail of sms lastig gevallen tot en met december 2016.

Daarna opeens die ellenlange mails in mei 2017 toen ik “au au” roepend in de volvo van Jan had plaats genomen en Mickey, de chihuahua van mijn dochter verdwaasd rond de auto liep en Jan verbaasd er met zijn ouwe harses bij stond, hij hield de deur van de Volvo open voor me. 

Ik reageerde niet meer en negeerde hem, tot hij opeens strompelend en met beslagen bril binnen viel op 24 november 2017. Ik schreef hem nog dat ik het niet fijn vond dat hij onder invloed aan belde. 

In januari 2018 dus opeens die stroom aan berichtjes, ik had hem zo gevraagd ermee te stoppen, ik wilde leven en hard lopen met maarten, waarmee ik wél een warme en in alle opzichten prettige relatie heb. 

Hij bleef me maar lastig vallen met ansichtkaarten met dolfijnen met wiet, met lange onbegrijpelijke klets verhalen en foto's doorsturen, ik voelde me zo belaagd en beledigd, van die rare krankzinnige verhalen
op een blog en het allerergste al mijn kinderen belagen, vooral jessica als blauwe smurf met uitpuilende ogen dood op een strand, zo beschreef hij haar en op straat “mickey, mickey” tegen haar hondje roepen, terwijl zij daar gewoon even de hond uit liet en over mijn zoon olaf met eline iets over sexuele handelingen en sabine ook nog genoemd en mijn twee exen sexueel expliciet benoemen en de tweelingbroer van een ex waardoor het verleden pijnlijk opgerakeld werd.

Jessica en ik voelen ons bedreigd, mijn tranen waren echt, ook al zegt hij van niet, menno liet me niet met rust en ik heb geen leven meer, vond het zelfs moeilijk om met de liefde van mijn leven, maarten, af te spreken, dat bleek toen menno ons lastig viel bij tram 3, de halte de sav en in het winkelcentrum nog een keer, we hebben getuigen die hetzelfde verklaren,
een bedreigende lange blonde man die er verwilderd uit zag en hij schreeuwde onsamenhangende dingen als “kijk op google bij barbara gvd” en "huichelaar en leugenaar" en dat ik de reïncarnatie van het kwaad zou zijn of dat soort gekkigheid. 

Dan schrik je wel en nu maar de vermoorde onschuld spelen, ook bij reclassering en voor de rechter dat het hem alleen maar om wiet zou gaan en dat het hem om margreet, mijn zus, die hij een half uurtje gezien heeft, te doen is en die hij ook met 7 e mail heeft lastig gevallen terwijl zij duidelijk vanaf de eerste mail aangaf daarvan niet gediend te zijn,
Sowieso dat hij denkt met mijn zus.....hij is niet wijs.

Margreet heeft 3 maal aangegeven daarvan niet gediend te zijn, ik heb dat 10 maal, 10 KEER !
gedaan, hij wil niet horen, zien of luisteren wat hij mensen aan doet, dan maar 1 keer voelen met de politie en justitie en daarvan werd ik nog banger van hem, het werd steeds erger, die dreigende blikken en intimidatie bij de albert heijn, ik kom er niet meer, ziet u nou, IK HEB GEEN LEVEN MEER.

Hij maakt van mij continu het kreng, terwijl iedereen die me kent weet dat ik juist lief, zachtmoedig en te goed voor deze wereld ben, dit heb ik ook aan de politie en het openbare ministerie verteld en dat hij twee mails
naar mijn werk heeft gestuurd dat ik zou schreeuwen en gillen en in de war zou zijn, één grote leugen, hij heeft het over zichzelf. 
Alles wat bij hem niet goed zit, daarvan zegt hij dat ik de schuld ben en hoe hij me met zijn blog continu vernedert en treitert, ik ben vogelvrij verklaard en met roddels en leugens en smaad en laster beledigt hij me continu. 

En hij liep zeker 100 keer tussen januari en april 2018 door of langs mijn straat en vast daarna ook nog heel vaak want hij is een geboren leugenaar.
(me: ook dit is niet waar, maximaal 5 keer door haar straat tussen januari en april 2018, twee keer aangebeld, zwaar gefrustreerd omdat ze bijna wekelijks beloofde dat we zouden afspreken om het er nog 1 keer over te hebben, daarna heeft ze onder andere gelogen dat ik tegen haar opgebotst zou zijn en dat ik haar in Gelderland belaagd zou hebben in 2020 ! Ik wist niet dat ze daar was en heb haar daar in die drie weken niet gezien, ik ben NIET tegen haar opgebotst. Noemde haar 4 februari 2016 een akelig kreng, toen we nog een relatie hadden en dat is juist gebleken, ik wist eT). 

Begin april 2019 (soms haal ik door de almaar voortdurende consternatie 2017, 2018 en 2019 door elkaar) stond ik met mijn vriend Maarten uit Utrecht bij tram 3, halte de sav lohman plein en natuurlijk kwam hij ook daar weer schreeuwen, wij nog weg lopen maar hij komt ons achterna, zijn gedrag is ook zo voorspelbaar, hij schrijft tegen mij, terwijl ik aardig en lief was voor hem. Menno ziet er nu griezelig uit en steeds vreemder en onbegrijpelijker schrijft hij, als een krankzinnige, ik lees het niet meer en steeds meer mensen worden bang en jessica en ik hebben geen leven meer.

Nog een voorbeeld, kwam een keer om zes uur terug van mijn werk, 2018 heb ik het nu over, hij kwam op mij aflopen en ik zwenkte uit naar links, hij mee naar rechts, wat is het toch een nare stalker, ik riep toen hard GODVERDOMME en bang rende hij, menno, weer weg op zijn stomme teva jezus sandalen, een krankzinnige, ik begrijp niet dat zoiets in nederland kan, mijn leven is mijn leven niet meer en jessica lijdt ook.

Ik heb me zeer in Menno van Veenendaal vergist en walg van hem en zijn gedrag en geestelijk gestoorde geschrijf dat ik niet lees,


Barbara J gvd, permanent huichelend ijdel gekwetst slachtoffer.