vrijdag 2 augustus 2019

Naarmate ik ouder word, begrijp ik eerder minder dan meer van het leven... Griekenland is heerlijk. Nu in Athene waar het erg warm is. Morgen naar aegina. Leuk eilandje. Koeler ook. Stoer dat Eline goed kan autorijden ! Geniet in Denemarken ! Groet !

Wim

Dat is zoooooooo diep, waar bleif me ijssie, 

Marguẽrite

@@

Jacinta deed ontwijkend toen ik vroeg over andré rieu, maar het was wel echt gebeurd, ze vond het geweldig en

"Wanneer ga je naar Rhodos ? "
"Oh volgende week, dinsdag of woensdag, dus we zien elkaar nog wel."
"Nou, goede vakantie alvast !"

toch maar alvast zeggen dacht ik erbij
en ja hoor, woensdag was ze in de sauna
mooi

maar zij weet dat soort dingen, dinsdag of woensdag vertrek naar Rhodos (meen ik te weten) en hoe wist ze dat we elkaar wel weer zouden zien en ze had slecht geslapen, vreemd allemaal.

Van Marguerite had ik tot drie/vier weken terug het idee dat ze single was, laatste keer dat ik haar in de max gezien heb, bovendien snel makend dat ik weg kwam,
echt veel te mooi. Met Aphrodite durf ik niet te praten.

Van Jacintha heb ik het idee dat ze wel iemand heeft, een vriend of god of iets anders, en toen ze in de sauna boven mij zat, dus ik zat een "trap" of trede onder haar
en ze boog voorover naar mij met geloken ogen, ze leek op marilyn monroe, maar zoveel mooier, meer sexy, en een sterk aura, bovendien is ze esoterisch, ze kan geheel in het moment leven op religieus-spirituele wijze, ze is ook een wonder.

Stel ik ben een zeer knappe vrouw van 28 jaar, lerares verpleegkunde, ik had medicijnen kunnen studeren, nu doe ik een studie theologie erbij, ik kan mooi zingen en ik sport bijna elke dag, ik ben intelligent en ontwikkeld en alles aan mij straalt iets uit (waardigheid, kracht, mooiheid). Ik vind haar een heilige, santa Catharina.

Zou ik een affaire of een relatie willen hebben met een 25 jaar oudere man (hu, maar het gebeurt), die redelijk overkomt, er is een zekere verstandhouding, maar dan lees je een blog, (te)veel scheldwoorden en tegen het geloof. Ik zou er, denk ik, niet voor open staan, ook al vind ik het af en toe interessant.

Wat vind ik Jacintha stoer. Net zoals Marguẽrite. En Jessica heeft een Zeus hoofd. 


Heremijntijd, eT ken me werkeluk niks schele, hoe is dit nou toch mogelijk, waar is truffaut, 400 coups, waar is alain delon als zorro of met samoerai of scorpio ? 

Sjaak Swart