donderdag 15 augustus 2019

Ecce HOMO ! te Denemarken




Bah, verdorie, volgens mijn kinderen en AI snurk ik, en niet zo'n beetje ook. Waarom hebben barbie en Astrid daar nooit iets van gezegd ? Aan barbie minstens vier keer gevraagd of ik snurk en aan Astrid zeker tien keer en Astrid heeft zo vaak gezegd dat ik altijd muisstil was en hoe ze daarvan genoot. Ook de poezen hebben niets gezegd. Nee, ik wil geen vent die snurkt en ik haat mensen die me wakker houden omdat ik snurk. Dat wordt zoeken naar oplossingen, van tennisbal op de rug tot apparaatjes, want vannacht was mijn neus helemaal vrij. Nu zal ik helemaal nooit meer met een dame slapen. Schijnt toch al reden nummer 1 te zijn voor scheiding en in ieder geval gescheiden slaapkamers. Maar wat vreemd van Astrid. 

Eline in Amsterdam


Bijschrift toevoegen





FOLD


Jan 14, 2004 - "We are putting Zeus on trial for abuse of power and adultery today. He will be given a fair trial and opportunities to defend himself, privileges he does not deserve." "Hera!" Apollo reproved, and then said, "You may call your first witness."