zondag 14 juli 2019

Your world is a self delusion by Eline Hoogeveen

"Ja, dat was zo vreemd, ik lag op mijn bed in mijn kamer en toen stond ineens zo'n bebaard varken in mijn kamer in zo 'n dom uniform dat luidkeels stond te vloeken waar mijn vader was. Het leek wel alsof ik een slechte film terecht was gekomen en wat was die lelijk ! Nog nooit zo'n vreselijk dom slaafs bebaard zwijn gezien."

"En dat mijn vader en ik allebei die nicole bakker het lelijkste meest krankzinnige varken vonden ever met hondehaar van een doorgeslagen jankende poedel; wat die allemaal schreeuwde was gewoon niet te filmen, in wat voor wereld ben ik nou weer beland ? Daar zaten vier geestelijk gestoorden in zwart wit doodgraver uniform, vooral die totaal verzuurde zogenaamde voorzitter rechter/toiletjuffrouw helemaal links een ziek gestoord toneelspel te spelen, barbertje moet hangen, zoals wij met ons toneel meester gezel schap niet zouden durven, veel te onecht en zulke ouwe zure lijken, dat dat echt bestaat ! 

O ja, dat zieke heksje, barbie van de grienie, was natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen bij de zitting waarvoor zij zo aan het liegen was, de lelijke miezerige bange lafbek, mijn vader dat aandoen en zelf natuurlijk niet aanwezig zijn bij de zitting, want zo is ze, vond haar vanaf het begin stiekem en achterbaks. Mijn vader spreekt de waarheid, zij nooit of veel te weinig. Ik weet dat mijn vader vreemd is, maar barbara  is een akelig onmensje en nicole bakker het debielste varken. Nou ja, mijn pa was in 2014 "gewoon", altijd al een beetje anders, nu veel meer maar wel altijd gelukkig, dus soms weet ik het ook niet meer, het interesseert me eigenlijk niet zo verder, ik lees het wel, maar dat is zijn wereldje."

Eline  

Have a nice holiday !


grappige foto: jongen laat pc niet los