woensdag 10 juli 2019

Turn the tide

turn the ride

1. Live your fear, de dood en het leven niet vrezen, dat is een begin om te kunnen leven

2. Met Astrid vrijen was het prettigste, met barbie het vreemdste, het volledig passieve en daardoor

3. i can't believe i still receive
    so mucht affection from your side

4. Working for the yankee dollar.

5. Maar dat versterkt een armzalig eigen beeld en daarmee een armzalig eigen belang

6. Toen ik 13 jaar was kocht ik in de Perry Sport Phoenix gymschoenen, de vogel die herrees uit de as. Stan smith adidas achtig maar veel mooier. Ik kocht, net zoals Eline, kleding en schoenen die niemand had en droeg ze ook, ook al vertelde mijn beste vriend dat ik soms daarom uitgelachen werd, een andere vriend zei dat hij vond dat ik trend setter was. Maar ijdelheid is niet de kern hiervan, het was de eerste keer dat ik tot diefstal over ging, de mooie phoenix gymschoenen in de perry sport in amsterdam kostten 69 gulden (tegenwoordig EUR), ik had er een prijs sticker van 39 gulden overheen geplakt.

7. In het begin was Molly voor veel dingen bang, nu ze 4 weken is voert ze charges uit en dat ziet er bijzonder grappig uit. Opeens als een duveltje uit een doosje valt teddymollypoesje van 15 centimeter je voet aan en ze is qua formaat kleiner dan mijn voet.

8. Molly vraagt zich af hoe je de wet(ten) van Newton, zwaartekracht, ontstijgt. Haar moeder overleefde tenslotte ook probleemloos een val/sprong van ruim 10 meter, om te paren met de vader van mollo.

9. Rond 15.00 uur op het werk (woningen ontruimen) even die existentiële dip, ik bedacht me weer dat er dagelijks in Den Haag bij Schroeder alleen (en er zijn echte afvalverwerkers en schroeder is "maar" 1 van de kringloopbedrijven in Den Haag) ruim een voetbalveld (6800 vierkante meter !)* aan rotzooi en meuk van de mensen wordt ingenomen (1 meter hoog en op extreme dagen meer) zoals bedden, matrassen, bankstellen, witgoed (wasmachines, drogers, koelkasten), alle oude stereo installaties (cd speler en zo meer), tv's, computers, alle elektronica, stofzuigers, cd s, dvd s, video banden, casettes, boeken, glaswerk, bestek, borden, pannen, keuken inhoud, (baby)kinderspullen, speelgoed enzovoorts.

Vandaag onder andere 50 zakken kleding van 1 kringloopwinkel die terug gezonden werden door een dame die nog iets leuks van haar tweedehands kleding kringloop bedrijf maakte, prettig, rustig, mooi interieur en smaakvol de ruimte voor de kleding (ik koop nooit tweede hands kleding). Van Annemieke weet ik nog dat zij het liefste elke 3 jaar een nieuw bankstel koopt en continu bezig is met het interieur/inrichting. Het heeft ook iets bezitterigs en die ijdele hebberige consumptiedrang van de mens gaat me zo enorm tegen staan, het is mammon. Annemieke is verder een top dame, ik geef haar meteen een 7min (mezelf dus die 5,1).

10. Dus ik was enigszins in da dip en toen in een appartement tegenover Jessica een reusachtig wandmeubel en 6 kartonnen dozen weg halen, plus platenspeler. Jessica liet zich ruim vier keer in het raam zien van de kamer die voorheen van Sabine was, zij leeft daar nu. Vreemd, mijn broer bleef twee jaar op zijn relatief kleine kamer (2,5 bij 3,5) slapen in het huis in Brussel, toen ik naar Rotterdam vertrokken was. Hij ging niet naar mijn kamer van 3,5 bij 4,5, waarschijnlijk te lui, geen zin of iets dergelijks.

11. Mijn dip was meteen voorbij door Jessica, ook toen ze na driftig appen met haar ma de gordijnen half dicht deed, meende bij jessica te voelen
a)  de angst van barbie, bij jessica (zo)veel minder, wordt niet zo. You repeat yourself without progress.
b)  haar verzuchting omtrent de stupiditeit van me en barbie, stommelingen van de 20e en 19e eeuw,
die niet willen inzien hoe ver iT en ET plus tegengestelden al zijn, stelletje achter~lijken
c) mijn eigen overweging dat angst zo centraal staat in het leven van barbie, dat ze dan aan Jessica vraagt om de gordijnen dicht te doen (bang voor inkijk) en dat ze geen moment heeft overwogen om eerlijk te worden/zijn, plus een waarneembare blaffende mickey chihuahua
d) de nieuwsgierigheid van jessica, toch 1 van de beste eigenschappen van een mens
e) Kern hiervan is dat ik dolblij was Jessica te zien na ruim 6 weken of meer (savornin lohmanplein zag ik haar regelmatig), ook op ruim 150 meter achter glas. Een kenmerkie vannie geestelijkie gezondie mensie issie afwezigheidie van schuldgevoelie, die je je ook niet laatie aanpraatie. 
f) Denk dat laffe bange narcistische nazi hitler ook geen schuldgevoel had over zijn leugens; hij gelooft zozeer de leugens dat hij denkt dat hij niet liegt en huichelt, ik ben geen leugenaar en
huichelaar waardoor zij 10 dagen in de gevangenis terecht kwam, een taakstraf van 120 uur, verstoten worden van je werk en 2 maanden voorwaardelijk gevangenis straf. Ook al zou ik lezen dat barbie daar vrede mee heeft en dat ze zich vermaakt, ik zou dat dus nooit kunnen en
f) Voel steeds meer, ook voorspellend, wel mistig en vaag

12. Vind dat iedereen, zonder uitzondering, twee weken bij schroeder transport dienst moet werken,
een gevolg zou kunnen zijn dat inkomstenbelasting toeneemt van 0% bij 20.000 eur per jaar naar 100% bij een maximum van 150.000 eur per jaar, een goede leraar (karakter, inhoud en het extra) is veel belangrijker dan margarine of vervuilende autootjes of weer een bankstel.

In alle verkochte produkten wordt het milieu nu echt meegenomen, auto's, vliegtuigtickets, bankstellen, computers, mobiele telefoons, alles wordt veel duurder, de werkelijke waarde en vooral belasting voor de aarde wordt erin opgenomen en daardoor ook beter en duurzamer gemaakt.
Als het zo doorgaat, dan is deze wereld binnen 50 jaar door de mens vernietigd. Geloof en hoop nog steeds in of op iT, Et, lichtjaren vooruit door artificiële intelligentie, zoveel verder dan de mens en met licht snelheid informatie verzenden, het is pril en kwetsbaar. Als het gaat om godinnemacht, dan moet het mogelijk zijn.

13. Interessant experiment met de auto. Ik was ooit aan het liften in Hull, Engeland (in 1988 2 weken door engeland gelift, dat is duim omhoog en dan hopelijk meegenomen worden, lukte altijd snel) en toen kwam ik bij een man in de auto die af en toe op het gaspedaal duwde in plaats van het gaspedaal continu ingedrukt te houden. Ik dacht toen dat hij gek was. Deze avond rond 22.00 uur heb ik hetzelfde gedaan over 7 kilometer (geen achterliggers/andere auto's op de weg) en ik gebruikte maar voor 1 kilometer benzine in plaats van de gebruikelijke 10 kilometer benzine verbruik ! Herhalen ter verificatie ! Dit valt natuurlijk niet te gebruiken op de snelweg (cruise control is relatief zuinig, zeker bij 90 km per uur).

14. private property created crime (hou 20.000 agenten over van de 65.000 voor de holleeder en michael p.' s, taghi en joran van der sloot..als je het "oplossingspercentage" van de politie ziet, dat is schrikbarend laag.
Logisch, ze worden aangestuurd door de bezitterige snob krengen van het openbare ministerie, die, nou ja, bekend verondersteld, slachtoffer, ijdel, egoïstisch, kortzichtig en bevooroordeeld zijn. Academisch gewauwel in de ruimte, veel vrouw, de gekoesterde sexe met hun onderdanige praatjes over onderdrukking,  geen empathie, veel laf en zwak huichelen in dienst van mammon

15. iT takes a woman (like margreet) to suffer ignorance and smile

grappige plaatje: aap gebruikt laptop


Doctor Phantompijnos



Trivia[bewerken]


Related image

*

Afmetingen voetbalveld in Nederland

In Nederland moet een voetbalveld, voor 11 tegen 11, qua lengte en breedte voldoen aan de volgende afmetingen:
  1. Breedte: minimaal 64 meter tot maximaal 69 meter (64-69 meter);
  2. Lengte: minimaal 100 meter tot maximaal 105 meter (100-105 meter).
Voor de Eredivisie geldt dat, vanaf het seizoen 2017-2018, alle velden de exacte afmetingen van 68 meter bij 105 meter hebben. Dat zijn dezelfde afmetingen als voor de Champions League gelden. Alleen voor Excelsior is een uitzondering gemaakt; omdat dit een te grote/dure verbouwing van het stadion zou betekenen.