dinsdag 16 juli 2019

O ja dat triomfantelijke zelfvoldane grijnzen van dr, dat zij althans tenminste nooit de indruk had gewekt dat ze belangstelling had gehad voor hernieuwd contact, maar ok, ik had het beloofd, je mag me niet bellen, volgende week laat ik weten of en wanneer het eventueel zou schikken (dit was de 20e belofte dat we met elkaar zouden praten, dat is dus sinds augustus 2016, toen begonnen de 20 beloftes

Fluim nummer 5, pats, up your airs

De belofte hierboven is duidelijk een afwijzing, tm 20 januari 2018 schreef ze nog "nu maken we een afspraak, echt". Ik ben haar enigszins gaan treiteren vanaf mei 2017, het zware geschut, zo schrijven dat zij hetzelfde gevoel kreeg wat zij me continu probeerde te geven op de hieronder beschreven wijze (ik was immuun, telkens dacht ik, wat is ze ziek en dood en zo heerlijk dat ik daar geen relatie mee heb) ben ik vanaf december 2017 gaan doen. 

Het verdronken jongetje op de turkse kust interesseerde haar geen snars "daar zijn toch regels voor", mh 117 interesseerde haar ook nul, niks. 

1 belang, eigen belang, ik, ik, ikke en alles kan verder stikke (behalve jessica, zelfs zij kan een harde duw krijgen als ze haar moeder de waarheid vertelt)

Denk trouwens dat dat de grootste overeenkomst tussen ons was. Egoïsme, geen medelijden met anderen. Groot verschil was dat ik een hekel heb aan medelijden, het was haar enige bekende vorm van liefde, als mensen medelijden met me hebben dan houden ze van me, was haar redenering. Black & white. 


Waardoor gaat deze wereld van mensen eraan

onder

door:

-angst
-mammon
-hiërarchie
-ijdelheid
-egoïsme

-liefde en leven vervangen door de zakelijke beheersingsgedachte (:hiërarchie), regeltjesmanagement

-presteren als hoogste goed en dat "het de beste zijn" vernielt veel, zoniet alles en niets

-overal een (wed)strijd van maken, "de beste" willen zijn

-hebberigheid/bezitterig (wat zijn vrouwen vreselijk 😱😱)

-foute mensen voor wie het bovenstaande de leidende principes zijn waardoor iedereen lijdt :

-politie en om, het grote aantal fouten dat daar werkt, het gevolg van die angst

-leger is een gevolg van de angst, innerlijke, interne strijd wordt externe strijd (helaas Poetin, nodig)

-"binnenland" oorlog is met het "buitenland" oorlog

-grenzen (bezitterigheid en hebberigheid is mammon)

-domheid (is ijdelheid & egoïsme, kortzichtigheid, vooroordelen die je ontkent)

-schone schijn (grootste probleem voor vrouwen, schrijf ik nu, maar ik weet het niet, trump is ook een andere vorm van zijn varken gouden white house en trump in 50 meter hoge letters op het witte huis en op "the wall" to shut bloody foreigners out).

-other esteem (must be self esteem without narcism)

-te conservatief, dogmatisch, verstard, dood(s)

-kuddegedrag

-government, bestuur, WEG ermee, de grootste klootzakken en vaak de akeligste krengen worden "bestuur", dat is een wet, zie bange beatrix (zelfstandig voelende en denkende onafhankelijke mensen is een noodzaak, geen hiërarchie, wel anarchie (zie wiki sociale anarchie)

-iT en eT blijven herhalen dat grapperhaus 1 gore is, eigenlijk een misdadiger, een crimineel, hij zou vervolgd moeten worden als moordenaar van onder andere mitch henriquez, maar wat dit crapuul doet met zijn ministerie is een dagelijkse aanslag op mooie (mede)menselijkheid en vriendelijke echtheid.

En nu dus zwemmend bovenstaande mammoettanker van richting laten veranderen


everything i know i wish i knew the truth

Kijk, dat vind ik interessant, als ik negatief schrijf over beatrix, dan lijken iT en eT me tegen te houden, als ik negatief schrijf over grapperhaus, dan wordt me extra informatie aangereikt

Zoals ik al eerder aangaf blijft hij steken in beschouwingen over zijn navel. Nog steeds perplex over
de geboorte, wat een flapdrol. Snotjonk. Maggie 

"Nou, daarmee ben je goed in de aap gelogeerd !"

Image result for margreet van de griend



Grappigste foto's: politieagent beboet helikopter voor onjuist parkeren



Onderstaande in gedachten bij terry callier, musicus, overleden 2012, daarna ook aan david bowie gedacht. https://en.wikipedia.org/wiki/Lazarus_of_Bethany

Lazarus


triomfantelijk mammon schwein beim 

 verkiezing 'bankier van het millenium"


Image result for beatrix varken