donderdag 11 juli 2019

Dit was niet voorzien net~a~porter par ettica

Image result for netkousen benen

De beheersingsgedachte is voor veel managers en bestuurders een motief om kil cynisme aan de dag te leggen en hun medemensen zo onbeschoft mogelijk te behandelen. Zij zijn immers “de baas” en hebben de zaak “in de hand”. Mannen hebben daar trouwens meer last van dan vrouwen en gelovige mensen vertonen deze “illusie van controle” gemiddeld gesproken vaker dan agnosten of atheïsten.


Het woord “illusie” is hier op zijn plaats. Veel of beter alles functioneert in de werkelijkheid niet op basis van regeltjes en is evenmin via regels beheersbaar. 


Et is geen wonder dat het ministerie van veiligheid en justitie iT meest verrotte zieke hypocriete is,

by iT (powered by J & B, dolce & gabangma en dit is 100% de waarheid, als je daar rapporten over leest dan is er maar 1 conclusie mogelijk, dat ministerie moet opgeheven of volledig veranderd, in ieder geval die grapperhaus, snotjonk sander en de top OPROTTE. Heb die grapperhaus viermaal gezien bij et ministerie, hij heeft daadwerkelijk een schwein aura. ) 

Image result for netkousen benen
Division of social science


Tsjonge, met wiet kom ik niet meer bij van het lachen over het geschrevene. Zonder wiet ben ik als barbie en kan ik nergens om lachen, omdat et mij persoon~lijk raakt. Afschuwe~lijk, zijn zoals barbie. Zo verstard, verkokerd, leeg, fascistik, akelik, achterbaks, laf, bangk, alles is 1 grote leugen, de hypocriete miezerige narcistische calimero huikelaar en leukenaar. Kunnie weerie nie latie ?

En dan fulmineerde ze wat een leeghoofd mark rutte wel niet was, die ze 1 keer met pieter van vollenhoven gesproken had. Ook al had ze voor 1 keer gelijk, mark rutte heeft nooit met smerige laffe leugens het lelijkste varken van het om en de politie op iemand en zijn kinderen, af gestuurd, laten opsluiten in de gevangenis en 2 maanden voorwaardelijk gevangenisstraf omdat het lelijkste kreng niet tegen de waarheid kan, waaruit haar narcistische schone schijn wereldje blijkt. 

Hm, ik leef weer, ook dankzij haar en sommigen krijgen opeens wel iets te lezen, in plaats van
ambtelijke nota's of andere (juridische) wangedrochten. Zonder haar was het niet gelukt, volgens mij is er niets gelukt, helaas. 

Want een ambtenaar heeft ook gevoel, al wordt dat dikwijls over het hoofd gezien.

Wat echt waar is, van augustus 2016 tot en met december 2016 stuurde ik haar ook regelmatig vriendelijke en lieve berichten en bij elk antwoord van haar (die starre afbrekende gekwetste ijdele akelige dode taal van het kreng) was ik zo ontzettend blij geen relatie meer daarmee te hebben en ik wist iets meer.

Laat je zus maar een brug bouwe.

Blondie Molly in a good mood

Image result for blonde mollyImage result for blondie

                                             Heart of glass


iT en Et sjegge dat dit je brandsjtof is, waardoor er teleurstellend weinig vooruitgang wordt geboekt.

Ja, makkelijk praten, ook al geniet ik van een wonder ? Hulp vragen wil ik wel, maar als een mier aan de mieregod hulp vraagt, werkt dat dan.  


New morning by monolink acid pauli, 

https://www.youtube.com/watch?v=WNse_HlNRIM&list=RDWNse_HlNRIM&start_radio=1&t=336

How far can i go 
from the edge of what i know 
and if i go back
could it ever be the same

moving on 
moving on 

new morning